Znaleziono 26 wyników

autor: Zanada12
24 maja 2018, o 13:50
Forum: Zabawy przedszkolaka
Temat: Zabawki edukacyjne
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 15491

Re: Zabawki edukacyjne

Mój ta i bardzo chętnie, ale my kupujemy mu lego duplo. Jakiś czas temy koleżanka dała mi namiar na funnybricks.pl. Faktycznie fajny sklep i bardzo duzy wybór. Teraz na dzień dziecka kupiłam mu mój pierwszy pociąg. W zestawie jest coś 50 sztuk tych klocków więc spokojnie sam sobie z nimi poradzi. Mo...
autor: Zanada12
24 maja 2018, o 13:49
Forum: Zabawy przedszkolaka
Temat: Zabawki edukacyjne
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 15491

Re: Zabawki edukacyjne

Mój ta i bardzo chętnie, ale my kupujemy mu lego duplo. Jakiś czas temy koleżanka dała mi namiar na funnybricks.pl. Faktycznie fajny sklep i bardzo duzy wybór. Teraz na dzień dziecka kupiłam mu mój pierwszy pociąg. W zestawie jest coś 50 sztuk tych klocków więc spokojnie sam sobie z nimi poradzi. Mo...
autor: Zanada12
24 maja 2018, o 13:36
Forum: Wyprawka dla dziecka
Temat: Jaki dobry prezent na narodziny dziecka
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 30695

Re: Jaki dobry prezent na narodziny dziecka

Ja też jestem zdania, że jak kupować coś dla maluszków to tylko praktyczne rzeczy, a najczęściej kupuje w jagodowymkocie. Mają dość szeroki asortyment, ceny sa przystępne i w ogóle fajny sklep, jest też co poczytać na blogu i podpatrzeć jak sobie radzą inni bo mają taką galerię klientów. My od nich ...
autor: Zanada12
24 maja 2018, o 13:28
Forum: Luźne rozmowy
Temat: Zakupy online
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 25954

Re: Zakupy online

Masz rację @Sasza, w sieci jest zdecydowanie wiekszy wybór, a i faktycznie jest sporo taniej, sama sie o tym przekonałam. Bardzo podobały mi sie lampy podłogowe, ale w stacjonarnych sklepach były drogie. Poświęciłam dosłownie dwa wieczory i udało się. Kilkanaście minut temu zamówiłam sobie, zdecydow...
autor: Zanada12
26 lut 2018, o 13:09
Forum: Luźne rozmowy
Temat: Co na ściany w mieszkaniu?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5080

Re: Co na ściany w mieszkaniu?

Ja też jestem za normalnie malowanymi ścianami, na których można powiesić ładne obrazy. Ostatnio kupiłam sobie do sypialni, a teraz ten do salonu obraz na plotnie, jak go zobaczyłam nie potrafiłam się powstrzymać, żeby go nie kupić. Aj idealnie będzie pasował do aranżacji i juz nie mogę się doczekać...
autor: Zanada12
23 sty 2018, o 07:47
Forum: Uroda czyli piękna mama
Temat: stylizacja paznokci
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 11619

Re: stylizacja paznokci

A ja lubię robić różne wzorki i to bardzo. Ciągle coś dokupuję nowego. Teraz mam ochotę wypróbować płatki złota, fajnie to wygląda. W sumie za takie pieniądze warto je wypróbować. Ciekawe czy faktycznie wyjdzie taki świetny efekt, a może któraś już ich używała, będę wdzięczna za podpowiedzi.
autor: Zanada12
25 paź 2017, o 15:42
Forum: Luźne rozmowy
Temat: Sypialnia - co ze ścianami?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 7564

Re: Sypialnia - co ze ścianami?

Wydaje mi się, że skoro decydujesz się na tapety to powinnaś je dopasować do stylu i kolorystyki. Osobiście nie przepadam za nimi i u nas są normalnie pomalowane ściany, dają więcej możliwości moim zdaniem, a żeby niebyły puste kupiłam sobie w jagodowymkocie fajne ramki na zdjęcia, a niedawno obraz ...
autor: Zanada12
25 paź 2017, o 15:37
Forum: Luźne rozmowy
Temat: Zakupy online
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 25954

Re: Zakupy online

I tak powinno być, dlaczego mamy niby sobie nie ułatwać życia skoro jest taka możliwoś. Zamiast biegać od sklepu do sklepy siadam do kopma, wchodzę do jagodowegokota i kupuję to co mi potrzebne. tak na dobrą sprawę to fajny sklep, gdzie praktycznie mogę kupić wszystko i to jest dobre, bo dodatkowo d...
autor: Zanada12
22 sie 2017, o 13:57
Forum: Zabawy przedszkolaka
Temat: Prezent dla dziecka pod choinkę
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 26722

Re: Prezent dla dziecka pod choinkę

Oczywiście to żart z tym motorem. No coż dzieci są rózne wiem to bo mam dwie córki i każda lubi co innego. Starsza woli oczywiście bardziej edukacyjne prezenty, młodsza zaś tylko lalki i wszystko co jest z nimi związane. Co będę kupować na gwiazdkę, dokładnie jeszcze nie wiem, ale podoba mi się ten ...
autor: Zanada12
22 sie 2017, o 13:48
Forum: Maluch na swoim
Temat: Jak urządzić pokoik 2 latkowi?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 17647

Re: Jak urządzić pokoik 2 latkowi?

O tak, łóżko i materac to podstawa, koniecznie musi być wygodne i dobrane do wieku dziecka. Nam udało się z tym łóżeczkiem, bo kupiliśmy w JagodowymKocie można powiedzieć rosnące wraz z dzieckiem. Najpierw było normalne łóżeczko z szufladą i przewijakiem, a teraz mały ma już 2,5 roku i mąż je normal...

Wyszukiwanie zaawansowane